Follow
Rosa säng
Theo har pratat hur länge som helst om att han vill ha en rosa säng (han vill ha rosa allt). Nu har jag (äntligen) fått tummer ur och målat om hans säng i en fin klarrosa färg!
 
Han blev så himla glad när han kom hem från dagis och fick syn på sin rosa säng!
 
Theo has been asking for a pink bed for ages (he wants everything in pink). Now I've (finally) gotten around to paint his bed with a cute bright pink!
 
He was so thrilled when he got home from daycare and saw his pink bed!
 
 
Det är så roligt att inreda hans rum för man kan verkligen gå "all in" med färger och kul detaljer! Fast samtidigt så känns det som att det aldrig riktigt vill bli "färdigt". Det är i ständig förändring liksom.
 
It's so much fun to decorate his room because you can really go all in with colors and fun little details. But at the same time it feels like it's never done. It's sort of a never ending project.
 
 
Hade tänkt målat färdigt hans byrå idag också, men när jag började så insåg jag att penseln jag har inte lämpar sig till detaljmålning. Den är för stel så den drar omkring färgen. Så det är ett projekt att fortsätta med efter helgen istället.
 
I was going to finish his dresser today, but when I started painting I realized that my brush wasn't good for painting details. It's way to stiff so it just drags the paint around. So this is a project I'll get back to after the weekend.
kort

Så fint rum han har och jag gillar verkligen hans rosa säng.

Svar: Tack så jättemycket! :D
martinaek.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress